.
Tovar v akci
Najpredávanejší
Vitajte v sekcii najčastejšie otázky, ktorá vám pomôže nájsť odpovede na najčastejšie otázky pri nákupe:
Ak ešte neuplynula zákonná lehota 14 dní od doručenia tovaru v prílohe emailu s vašou objednávkou máte priložený formulár na odstúpenie od zmluvy (alebo tu na stiahnutie). Vyplnený formulár spolu s tovarom nám pošlite poštou (ako balík na adresu), alebo kuriérom na reklamačnú adresu Digitalpartners s.r.o., Pečnianska 6, Bratislava 85101 a peniaze za tovar vám vrátime približne do 2-3 týždňov. Tovar musí byť nenosený, nepoškodený, nepokrčený, s kompletnými výsačkami a v originálnom balení.
1.1 Výmena tovaru
V prípade, že vám "nesadla" farba, veľkosť, alebo typ tovaru, vieme vám zabezpečiť výmenu kuriérom, ktorý donesie nový tovar a zároveň zoberie od vás pôvodný. V prípade potreby nás kontaktujte.
1.2 Osobné vrátenie tovaru
Vzhľadom na to, že neponúkame osobný odber, nemáme "kamennú pobočku", nie je možné ani osobné vrátenie tovaru.
2. Poštovné, poplatky a platba
Poštovné pri doručení objednávky poštou stojí 0,99€ a pri kuriérovi 1,99€. Každý kupujúci si vyberie spôsob platby podľa nasledujúcich možností:
V eshope ponúkame dva spôsoby doručenia objednávky:
Ak máte zľavový kupón a neviete ako ho uplatniť postupujte podľa tohto mini návodu. Po kliknutí na tlačidlo kúpiť, sa dostanete na stránku s nákupným košíkom. V dolnej časti si zvolíte spôsob dopravy a platby a pod veľkým tlačidlom "Objednať", vložíte do kolónky "Zľavovy kupón / Darčekový šek" text kupónu a kliknete tlačidlo "Vložiť". Zľava sa odčíta automaticky po vložení kupónu a vy už iba kliknete na tlačidlo "Objednať", vyplníte kontaktné údaje, kliknete na tlačidlo "Odoslať objednávku" a po odsúhlasení obchodných podmienok odošlete objednávku so zľavou.
Vloženie zľavového kupónu v prvom kroku objednávky
Pri reklamácií zákazník vyplní reklamačný formulár a priloží doklad o kúpe a pošle nám oba dokumenty spolu s tovarom na reklamačnú adresu Digitalpartners s.r.o., Pečnianska 6/3430, 85101 Bratislava. Pre prijatie reklamácie je potrebný doklad o kúpe, reklamácie vybavujeme v lehote 30 dní a postupujeme podľa reklamačného poriadku. Pri uplatnení reklamácie postupujeme v následnom poradí:
- Bezplatná záručná oprava
- Výmena tovaru
- Vrátenie finančných prostriedkov.
6. Darčeky k objednávke
Ku každej objednávke vám pribalíme darčeky podľa aktuálnej ponuky. Ak je niektorý darček dočasne nedostupný, pošleme vám náhradný. Kompletná ponuka darčekov:
7. Balenie objednávky
100% objednávok od slnečných okuliarov, cez ruksaky, až po kabelky balíme do vystužených kartónových krabíc, vďaka čomu sa vaša objednávka pri preprave nepoškodí a napr. nedôjde vám kabelka pokrčená.
Všetky okuliare balíme do kartónových krabíc
Všetky kabelky a ruksaky balíme do kartónových krabíc
8. Obsahujú všetky ponúkané slnečné okuliare UV filter?
Všetky zakúpené slnečné okuliare v našom internetovom obchode obsahujú štandardný UV 400 filter, ktorý ma európsky certifikát a spĺňa všetky potrebné normy a štandardy. Okuliare majú samozrejme aj CE certifikát v súlade s direktívou Európskych spoločenstiev 88/686/EEC a štandardom Pr:EN1836:205.
Výnimkou sú číre imidžové okuliare, ktorých UV filter je definovaný vždy v popise produktu.
Veľa otázok dostávame ohľadom imidžových okuliarov s čírymi sklami, či je možné tieto okuliare použiť ako rám na dioptrické sklá. Oficiálne to nie sú rámy na osadenie dioptrických skiel, avšak od viacerých zákazníkov máme referencie, že sa im to podarilo, ale je to bez garancie.